הוצאת ויזה לוויאטנם – הגעה בטיסה

יש לספק ויזה בכניסה לווייטנאם. אם אתם מתכננים להגיע למדינה בטיסה, תוכלו לקבל ויזה בקלות ובפשטות. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאחד מאתרי האינטרנט הרבים המציעים את השירות, להזמין, לשלם ולחכות.

אתה יכול לבחור ויזה למשך חודש או שלושה חודשים, ועל כל אפשרות אתה צריך לבחור אם ברצונך להכנס לאחת או להיכנס ולחזור לווייטנאם מספר פעמים במהלך תקופת הוויזה שלך. ויזה לויאטנם עולה בין עשרות למאות שקלים, תלוי באיזה אתר אתה מזמין ואיזה סוג ויזה אתה רוצה.

לאחר שבחרתם את הסוג, עליכם למלא טופס עם פרטיכם האישיים, פרטי הדרכון (אשר חייבים להיות תקפים למשך חצי שנה לפחות) ופרטי הטיסה איתם אתם מתכוונים להגיע למדינה. עליכם לבחור את התאריך המוקדם ביותר שתכננתם להגיע, מכיוון שתוכלו להיכנס לווייטנאם לאחר התאריך שצוין (אך לא לפני כן) ובכל מקרה תצטרכו לצאת לפני תאריך הסיום. לדוגמה, אם הזמנת ויזה לווייטנאם למשך חודש וביקשת שתתחיל ב -1, 18 בינואר, תוכל להגיע בכל יום במהלך אותו חודש, אך תצטרך לעזוב עד ה- 31, 18 בינואר (גם אם הגעת רק היום שלפני). ואז מגיע שלב התשלום. קובץ PDF עם אישור הוויזה שלך יישלח אליך בדוא"ל כמה ימים לאחר מכן.

לפני העלייה למטוס לווייטנאם, זכור לצלם את התעודה המודפסת ושני תמונות פספורט. תזדקק לכל אלה כשאתה מגיע לאחד משדות התעופה הבינלאומיים (האנוי, הו צ'י מין העיר ודה נאנג). שם, בדלפק הקבלה, השלימו את התהליך וחתמו על הויזה כדי לאמת אותה. תהליך זה כרוך בתשלום נוסף: 25 $ לויזה לויאטנם, המאפשרת כניסה אחת בלבד (בין אם זה חודש או שלושה חודשים) ו- 50 $ לויזה לויאטנם, דרכה ניתן להיכנס למדינה מספר פעמים (במהלך חודש או שלושה חודשים). התשלום הנוסף מתבצע באתר.